fredag 5 augusti 2016

Hur jag förändrade min vibration, min omgivning och därmed min vardag

Lagen om attraktion -
Hur jag förändrade min omgivning
genom att förändra min vibration
Genom att tolka mina nattliga drömmar på det sätt som beskrivits i tidigare inlägg (Se de här) och göra shadow work har jag kommit fram till att mina omedvetna vibrationer, som därmed också drar till mig samma matchande omständigheter och människor med samma vibration eller så drar jag till mig människor och händelser som får mig att känna den negativa känslan.

Nu i början på augusti är det oerhört viktigt att börja släppa taget om framtida planer och börja leva i nuet - och följa hjärtats lustar. Det är oerhört viktigt eftersom vi håller på att gå in i fjärde densiteten.

Jag kommer att dela med mig av de negativa känslor som drar till mig samma matchande situationer/människor:

1. Känslan av att vara maktlös.
2. Destruktiv
3.Känslokall
4.Ovetande naiv
5. Gränsdragande på negativt sätt
6. Utsliten
7. Förrädisk
8. Överväldigande

De positiva känslorna jag också har omedvetet är:

9. Trygg
10. Orädd
11. viktig
12. Har kontroll och makt

Vill du veta hur du kan ta reda på dessa och förändra dem?

Läs då vidare.

Första tolkade jag min dröm så som beskrivits i den här artikeln "Var är du vibrationsmässigt?"
Sedan gjorde jag shadow work och integrerade den känslan och till sist förändrade jag den.

Jag tänkte på hur jag kände i drömmen när jag tänkte på symbolen för känslan. Jag gick sedan in i den känslan och tog reda på när jag kände så senaste och först i livet. Upp kom då två händelser som blivit grundstenen för det liv jag har idag.

Ex.

Jag drömde om min son. När jag går in i hans ställe (i drömmen är alla delar av drömmen du) och ser med hans "ögon" får jag veta en massa saker om honom och hans upplevelse (som är din upplevelse). Och när du fått klart för dig vad symbolen vill ha sagt till dig, i form av upplevelse och råd till dig, går du vidare.

Min son symboliserar vibrationen "ovetande naiv". Han är bara två år och i drömmen älskade jag honom och försökte skydda honom hela tiden. När jag gick in i hans ställe fick jag veta att han symboliserade ovetande naiv - vilket är min vibration.

För att ändra på den vibrationen gjorde jag shadow work. Jag fick upp två händelser/minnen. Dessa minnen var när jag var i Nice och skaffade uppehållstillstånd. Jag kände mig då väldigt naiv och ovetande relativt till det jag vet idag. Den andra händelsen/traumat/minnet var när jag var 7 år och var i sandlådan. Jag visste inte vad ordet övrigt betydde och känslan som kom med den.

Denna vibration av att omedvetet vara ovetande naiv gjorde att jag längtar efter att bli medveten och säker. Det har varit ett motiv genom hela livet. Jag förändrade därför denna vibration genom att med hjälp av fantasin förändra minnet. Jag gick in i det barn jag såg och gjorde om hela minnet så att det passade mig. Jag satte mig i en bubbla tillsammans med en kunnig person och åkte runt i hela världen. Det fick mig att ändra min känsla och därmed min vibration. Känslan jag fick var visshet, trygghet och tillförsikt.

Efter att jag gjort shadow work och integrerade denna känslan/förändrade med hjälp av fantasin drömde jag om min son igen. Denna gång var det en mindre behaglig dröm. Jag drömde att jag förlorade/tappade bort honom och glömde bort honom hela tiden. Till slut hade jag tappat bort honom för evigt och letade efter honom tills han blev stor, men han försvann.

I min vardag förändrades också flera saker när jag förändrade bara fyra vibrationer: Känslan av att känna mig maktlös (som gjort att jag haft en inre drivkraft att vilja förändra vilket ändrats till en ny vibration av att känna mig förstådd och omgiven av starka och känsliga och telepatiska människor), destruktiv (som varit min drivkraft till att bygga upp ett nytt samhälle och bli perfekt och skaffa bevis till att nu känna tillit till och från människor att jag kan göra perfekta saker och inte bli misstrodd), känslokall (vilket drivit mig till att vilja men inte kunnat känna mig varm och kärleksfull, förändrades till en ny drivkraft- att vilja förädla mig själv på alla sätt) och ovetande naiv.

Jag har fått ett mycket mer harmonisk familj, som börjar komma överens. De börjar förstå varandra. Alla börjar känna sig nöjda med livet. Jag mår bättre. Alla mår bättre och allt känns bättre. Och jag har börjat att känna kärlek igen till alla.

Jag har jobbat mycket med olika känslor men jag har fortfarande en del att jobba med.

Vill du veta mer om hur man jobbar med shadow work eller få nyheter från denna blogg skickade direkt till din mail - skriv då in din e-mail adress längst upp till höger.

Kommentera nedan och dela med dig av dina erfarenheter.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar